Magpirr



Satt osminkad och lekte frisyruppsättare på mig själv innan. Lite kul är det att ha långt hår i alla fall. Nu är det dock en halvmeter i nacken och jag känner mig lite småtrött på att hålla sig på god kant med det hela tiden. Dagen efter balen ryker någon decimeter! Eftersom det är fredagskväll är jag galet trött, blir lätt så efter en vecka i skolan och dessutom med ett åskväder som gjort mig nervös (efter denna incident) och som trycker på i hjärnan. Så - godnatt!

Some get their kicks from cocaine
I'm sure that if I took even one sniff
That would bore me terrifically too
That I get a kick out of you

I get a kick every time I see you standing there before me

I get a kick though it's clear to me that you obviously do not adore me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0