It's aliiiiive!

Den riktiga datorn i det här huset lever igen! Det tog ju bara fyra veckor, eller något. Dessutom kan jag nämna att Växjö slog Almtuna med 3-1. Synd, Lise, men vi är bättre ;)

För att fira att datorn lever ska jag lägga upp en jättegammal konstig bild som finns här någonstans.



Jag och Sanna i Aneboda, bilden får bli symbol för att hon var här och spelade Alias Party för någon dag sen. Kan ni gissa hur det gick när Sanna skulle vara Arg i säkert en hel minut? Precis, inte nåt vidare ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahaha men det gick ju ett litet tag faktiskt! Men det hjälpte ju inte direkt att jag hade en medspelare som satt och asflabbade åt mig under tiden va?! Så det så! ;)

2009-12-30 @ 21:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0