Annandag jul - hockeytema

Tänk, det är faktiskt jul idag också. Dock har det inte präglat min dag direkt mycket. Jag har varit ute, tittat igenom gamla skolkataloger, lyssnat på en ny skiva och kvällen spenderar jag åt JVM i hockey och Juletider på Youtube. Inte så illa alls.
Det är mycket hockey just nu. I eftermiddag har jag och mina bröder också haft framme våra pärmar med hockeybilder alla tre. Ja, det märks att jag är uppvuxen med två killar för jag har också rejält många hockeybilder. Antagligen har jag väl de dåliga som Jakob och Lukas gav till mig, men ändå. Lite kul är det allt! I morgon blir det mer hockey då familjen beger sig till Växjö för att kika på Växjö Lakers - Almtuna. Dessutom ska jag på hockey i slutet av januari när HV71 möter Rögle. Finfint!
Nu - mer Juletider.

Kommentarer
Postat av: Lise

ser man på.. kan väl inflika att jag håller på almtuna ;)

2009-12-27 @ 23:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0