Overallsinvigning

Kalas-mottagningen blev en fin flopp med brandlarmet som fick minst 1000 personer att stå och hänga utanför Cloetta Center och sedan när alla 1000 skulle hämta sina jackor i garderoben samtidigt gick det inte direkt... snabbt. Tur att man har så härliga människor i sin närhet som gör köa i 2 timmar till en rolig upplevelse!

Igår invigde vi våra overaller, genom att rulla/krypa/hoppa/springa runt i blöta och leriga marker. Det var hur kul som helst! Att de dessutom hällde i oss lite (läs: mycket) fulvin gjorde att man helt plötsligt blev mer lerig och mindre förnuftig. Såklart. Märkte att jag hade 5 blåmärken och 2 skrapsår från igår också, jag måste ha gått in för det här ordentligt...

Så nu är min overall smutsig och invigd, och dessutom kravallad med på Kårallen! Var ett jättekul drag och mina vänner är de bästa i stan! Vi ska ut ett gäng och bowla discobowling ikväll, lagom lugnt men roligt! Dagen idag har förresten ägnats åt att sova, tvätta och räkna inlämningsuppgifter med Lukas. Är i princip klar, vilket ju är en fördel då de ska lämnas in på måndag.



Overall, dock utan namn påsytt än, så långt har jag inte kommit i arbetet.



Nomnom lera! (Lite kallt att vara dyblöt från fötterna upp till knäna men vad gör väl det?)

Imorgon ska jag för övrigt försöka få i ordning det sista i lägenheten så jag kan ta kort och visa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0