Nollephest!

Igår var det dagen då jag blev upphöjd från nollan till ettan. Jajamen, Nolle-P är officiellt över och det är sorgligt. Men det skulle väl inte funkat att hålla på som vi gjort nu resten av dessa 5 år även om det varit kul...  Phesten var jättekul, vi fick god mat och finfin underhållning. Ölhäfvningslaget hyllades för att de vunnit och det gjorde även Packlarna, de som tryckte in 21 av oss Nollan i en liten Nissan Micra. Sa jag att jag låg i bagaget?

Mitt nolleuppdrag utfördes också under phesten, jag var dansnollan så vi underhöll med lite skotsk folkdans blandat med ymping. Känns som det blev väldigt mycket ordbajs som ni inte förstår här ett tag, men ändå. Sen när vi ätit och druckit och sjungit i 5 timmar så var det eftersläpp, allmän nattklubb på Kårallen och det var hur kul som helst. Sammanfattat var det här lätt topp 3 roligaste grejer jag gjort här. Gör det gärna igen ikväll, eller?



Jag hade Olof till bords.



Min nollegrupp dansade...



..och det var väldigt väldigt kul!



Hann med att ympa på scen också, här flaxar Axel, jag, Kristin, Johan och Daniel som YF:s and. Såklart.



Jag och Jonas m.fl. fångar YF:s ödla. Det är viktiga grejer det här.



Fina fina Sofie och jag hängde lite vid bankomaten sen.



Delar av min fantastiska klass; Jonas, Nima, Linnea, Mikaela, Jonas och Alexander.

Ni är bäst, allihopa!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fan vad jag hade velat vara med! Ni var jättefina allihop =)

2010-09-06 @ 07:21:21
URL: http://pernillapetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0