Här bor jag aka Kaptensgatan 2 aka min lägenhet

Idag har jag städat och spikat (förlåt grannar men jag valde en tid då alla i alla fall brukar vara vakna. Om inte annat är ni det nu!) och fått min lägenhet i princip slutställd. Så här kommer lite bilder, rum för rum!

Hallen (klicka så blir de större)



Då tar vi dörren i hallen till vänster och hamnar i klädkammaren



Om vi istället tar dörren till höger när vi är i hallen är det toan vi besöker



Vidare in i lägenheten hamnar vi i vardagsrum med sovalkov
(Försökte göra en snygg panoramavy, haha)


Sist men inte minst; köket! (Dagen till ära är köksbordet fullt med skolböcker som jag inte orkade plocka undan)




Sådär, här bor jag! Som ni ser på någon bild också är det kalasfin utsikt med mycket grönska. Kom på besök! :)


Kommentarer
Postat av: karla

men vad fint du har det!

2010-09-12 @ 13:35:37
Postat av: Lise

hemtrevligt och läckert och allt! och jag blir riktigt avis på dig! ;)

är jättetaggad på å hälsa på :D:D inom en snar framtid också, för jag har precis fått ett jobb :D och det bör vara innan jag börjar det, så vi pratar om två-tre veckor xD men självklart, hur ser din studiesituation ut den kommande tiden och så? man vill ju undvika o komma i sista värsta tenta-panik-plugget (a) många kramar till dig <3

2010-09-13 @ 13:54:18
Postat av: Sofia

Gud vad fint du har det! :D Grym utsikt!

2010-09-13 @ 14:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0