Det är dags nu - hejdå!

Tänker ta lång tid på mig att skriva detta inlägg. Jag ska försöka väga mina ord och få de att uttrycka helt rätt saker.

När jag började blogga i ettan på gymnasiet skrev jag väldigt mycket rakt upp och ner om vad som hände, vad jag tänkte och vad jag tyckte. Ganska snart märkte jag att det är väldigt svårt att vara så öppen på nätet, folk ifrågasätter saker väldigt fort och då jag inte ville väcka debatt med min blogg utan bara "prata" med min bekantskapskrets genom den tröttnade jag rätt fort på denna utveckling.

Några bloggpauser har det också blivit. Det blir det inte om man helhjärtat går in för det man håller på med.

Jag vet att det finns folk som säger att jag är en sådan person som måste "skriva av mig" ibland och därför borde behålla min blogg aktiv. Det ni kanske inte tänker på då är att jag skriver dagbok varje kväll, analogt i ett block och har gjort i 6 år nu. Varje kväll - utan undantag och uppehåll.

Så kära ni, jag kommer aldrig sluta skriva för det märker ni att jag verkligen gillar. Men jag tänker sluta offentliggöra mitt liv så mycket som jag gjort nu för det fungerar inte för mig i längden.

Var rädda om er, och gör inget dumt som jag skulle vara dum nog att få för mig att göra...


Kommentarer
Postat av: Malin

Buhuuuu... R.I.P. Sofias blogg. Nice knowing you <3

2010-09-13 @ 21:56:21
URL: http://malin90w.blogg.se/
Postat av: moa

hej da bloggen <3

2010-09-16 @ 15:08:41
Postat av: Hanna Skattberg

Tjenare, Hur mårs de?:)

2010-12-22 @ 11:50:51
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0