Middag hos Victoria

I måndags fyllde Victoria 19 fina år och i fredags kväll var vi ett gäng som var hemma hos henne och åt en förträfflig middag till hennes födelsedags ära! Jag, Annie, Erika, Amra och Amanda landade på Spåningslandavägen och sedan höll ingen av oss att komma därifrån för maten var något som himmelriket kastat ner till oss. Helt fantastiskt! Så samtidigt som jag sitter här och lyssnar på lille Bruce Springsteen ska jag kasta in lite fina bilder.



Födelsedagsbarnet självt men en ljusstake som hon fick av Amanda, sjukt fin måste jag säga!




Annie och Amanda fick den mjuk-mjuka soffan, se som de njuter!




Mat - sa någon njutning? Den här middagen var helt fantastisk på alla sätt och vis och lite till!




Mästerkocken, födelsedagsbarnet och stjärnan - en av mina presenter, den passade perfekt!


Tack allihopa för en så himla mysig kväll, verkligen!

Kommentarer
Postat av: Victoria

AW! vilka lovord du överröser mig med, blir ju generad! tack för att du kom, det var fantastiskt!

2010-05-17 @ 09:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0