Innehållet i min ryggsäck

Jag vet att några av mina vänner har bloggat om vad som egentligen har funnits i deras handväskor och jag tänkte göra samma sak fast med min kära ryggsäck som jag släpar runt på. Ja, jag är den sista skolryggsäcksanvändaren. Jag vet det. Hur som helst, nu när jag hade packat upp den efter skolresan så tycker man ju att den är tom och färdig att använda igen. Då tömde jag den på riktigt och hittade:

- En liten sandal, ca 5 cm lång
- En tom filmburk
- 1 Ipren
- 8 tomma Ipren-karts-hål
- En blyertspenna och en bläckpenna
- En burk vaselin
- En tom bafucin-burk
- En liten neccessär med I-or på
- En tampong, en binda och ett trosskydd
- Ett lypsyl
- 1½ paket med näsdukar
- En plånbok
- En tom 2liters fryspåse
- En "Cykla och vandra på Öland"-karta
- En tom halstablettpåse
- En liten spegel
- Ett bibliotekskort
- Ett puma-pannband
Samt papper med:
- Kvitto på kopiering av mitt projektarbete
- Kvitto på ett par skor på Stadium
- En post-it-lapp med tider
- En hjärt och lungfonds-lapp där en pin suttit
- Kvitto på PeGe Minibuss från uthyrningen i tisdag
- Resplan för skolresan
- Packlista för skolresan
- Affärssammanställning från banken
- Bedömning av Sannas och min idrottslektion
- Planering av Sannas och min idrottslektion
- Kursbevis hjärt och lungräddning
- Två individuella studieplaner
- Information om meritvärdena
- Enirokarta till kulturskolan i Växjö
- Två lappar från den arkeologiska utgrävningen med skolan, den ena är Martins och Elias och den andras vet jag inte vem dens är, min egen fick Martin i utbyte mot hans


Nu ska jag slänga lite mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0