I want it that way

I torsdags kväll var allt så himla perfekt på showen, allt klaffade och det känns verkligen som att jag slutar på topp! Bilder från det ska ni få se, jag har inte haft ork att ladda över mammas till datorn och så ska jag låna några från Lillians facebook också.

Igår kväll var det avskedsfest för finnarna i Moheda och jag har inte skrattat så mycket på hela veckan (haha, jag hade abstinens) och favoriter för kvällen var Iros skönsång och Martins skratt - jag vet inte vilket av de två sakerna det var jag egentligen skrattade åt...



Bild lånad från Victorias facebook. Säger man så? Äh, ni fattar.

Kommentarer
Postat av: sofia

Vi är centre of the parteeeeey! :P

Henke ser evil ut också..

2010-05-08 @ 15:21:32
Postat av: victoria

Hahah! det var helt galet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0