Busbarn

Igår skrev jag om att jag och mina klasskompisflickor grävde ut två bokstäver i gräset vid vår skola. Vi visste att det var någon NV-klass för några år sedan (iallafall innan vi började) som hade målat med färg på gräset och som senare också blivit dödat av färgen. Bra svenska i den meningen. Hur som helst, inte långt efter att jag publicerat det inlägget började Jakob, min bror, att hoppa och studsa. "Det var viiii och det var miiiiiiin idéééé!" Ja. Jag tänkte att han säkert vill att ni ska veta. Det var klassen som gick på NV 2000-2003 och som alltså tog studenten för 7 år sedan som målade på gräset. Och det var min bror Jakobs idé. Ära och berömmelse, varsågod storebror!

Nu ska jag strax cykla iväg med Sanna till min allra sista idrottslektion på gymnasiet och över huvud taget i skolan. Idrott B var världens smartaste valfri-kurs-val. Jag kommer sakna idrotten. Nästa vecka försvinner den för mig av olika anledningar och veckan efter det.... TAR VI STUDENTEN!



Hahahahaaaa, möjligen den snyggaste bilden på mig och Jakob någonsin. Jag känner mig givmild idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0