Ändrade bloggplaner - blev detektiv

Jag hade egentligen tänkt blogga om vår härliga vistelse på östkusten och Öland, men något annat har kommit i mitt fokus. När jag kom hem idag låg ett paket hemma, utan avsändare, och i fanns en mjukdjur-åsna med studentmössa och ett band som man kan hänga runt halsen på studenten. Som sagt - helt anonymt och jag känner inte igen handstilen på adressen. Inuti paketet låg ett vitt ark vanligt papper. Jag har undersökt det - ingen citronskrift. Paketet är poststämplat i Nässjö vilket innebär postat i Östergötland/Norra Småland (på ett ungefär) men jag har redan anklagat de flesta möjliga aspiranterna.

Orkar inte leka detektiv längre. Ni kan säga vem det är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0