Vem vare som kasta?

Rubrik till Victorias ära, enbart för att hon är så söt! Den har inget med inlägget att göra alls faktiskt.

Tänkte berätta en liten historia om vad som hände i matsalen i måndags. Vi var ett gäng som satt och åt (skriver så för att jag inte kommer ihåg vilka som var med ärligt talat) och kom in på samtalsämnet att Hemmakväll har öppnat butik i Alvesta.

Simon Larsson:
Jag tror inte de kommer gå lång tid tills de lägger ner.
Jag: Nähä, varför detta?
Simon: Jo, men nu går ju alla dit för att de har så sjuuuukt färskt godis. Det är verkligen asfärskt. Men sen, efter påsk nångång kan man lika gärna gå till Netto eller 88an igen för deras är billigare. Men nu är det så himla färskt på Hemmakväll!
Sanna: Var det färskt sa du?
Simon: Ja men alltså det är ASFÄRSKT! Så där att det liksom bara, mmm, så himla färskt är det!

Färskt godis på Hemmakväll, som sagt.


Hur kan jag tro på kärlek när jag ser unga dö?
Jag är ensam mitt i havet, varje själ är en ö
Någonstans finns det en vår mitt i höstens stormar
Någonstans i vinterns spår väntar det en sommar


Kommentarer
Postat av: victoria

hahahahhahahahah!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0