Vasaloppet är coolt!

Jag ska som sagt mysa ordentligt ikväll med gott att äta och så ska jag kolla på en film jag har som jag inte har sett ännu, True Women. Ska inte stanna uppe för länge för imorgon blir det uppstigning vid senast 8 eftersom Vasaloppsstarten går då. Jag har alltid kollat på Vasaloppet och det är inte bara en bra anledning att ligga på soffan hela förmiddagen utan nu är det kul att följa eftersom jag har väldigt många kompisar som åker.

Eftersom alla mina årskamrater nu är 18 får alla födda 91 åka, och för er som inte vet det så är orientering och längdskidor systersporter, alla som håller på med det ena har testat det andra, och många är bra på båda sporterna. Till exempel är Oskar Svärd, tredubbel vasaloppsvinnare en riktigt duktig och framgångsrik orienterare också!

Så imorgon går jag upp tidigt för att se mina kompisar och väldigt många andra åka i fäders spår för framtids segrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0