Som en liten saga

Här kommer ett fint bildregn från lördagskvällen hemma hos Sofia. Om man ser efter kan man lätt se att allt är en liten saga. Följ med nedan! (Klicka på bilderna så blir de större!)



1. Sanna och jag spelade TVspel och var extremt laddade.
2. Sanna sattes i en knivig situation av hennes ansiktsuttryck att döma medan jag var kolugn.
3. Bilden kan kallas skräckblandad förtjusning utan tvekan...
4. Sofias och min taktik var kötta, den gick sådär bra.
5. Söta flickor fokuserade inte så mycket mer på det där TVspelet.
6. Jag älskar eeeer!
7. Sedan började försöket att ta en snygg gruppbild. Detta är första bilden och jag tror bannemej att den blev bäst.
8. Det ballade ur.
9. Vi döpte den här till YOO!
10. Charlies änglar!
11. Helt makalöst sjuuuuuuuuk bild. 20 % av bilden är mitt hår.
12. Vad hände? Vi däckade på golvet. Jag ser enormt död ut.
13. Sötaste bilden på kvällen? Vi fick allt till det!

Kan ju lägga till att alla bilder faktiskt är äkta och inte redigerade, även om Sannas munregion på bild nummer 2 ser en aning för bra ut för att vara sant!

Ni vet att ni är helt underbara och ni vet att kniper ni, kniper jag!

Kommentarer
Postat av: sofia

Kniper du så kniper jag! <3

2010-03-17 @ 13:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0