Pressrelease Körslaget!

Jag har det stora nöjet att presentera en av medlemmarna i Niklas Strömstedts Växjö-kör som kommer att tampas i Körslaget i veckor framöver i TV - min klasskompis och kära vän TIM LÖÖV! Jag fick ett sms i eftermiddags av honom om att han hade kommit med. Fantastiskt roligt, åh, jag är så glad för Tims skull! Världens härligaste människa. Nu ska det köttas!



Glad kille med rosa lugg!

Dessutom kan jag meddela att Andreas "Tage" också är med i 20mannakören, en gammal Alvesta gymnasium-elev. Kul att jag har uppträdit ihop med båda de här duktiga killarna. Världens lycka till nu!

Kommentarer
Postat av: Annie

Fett nice, då får man kolla in det på tv sen!

2010-03-11 @ 22:52:23
URL: http://annieroos.blogg.se/
Postat av: Hampus Eskilsson

Som sagt, Heja Strömstedt! : D

Killen är kung : )

2010-03-12 @ 11:34:54
URL: http://klockrenen.blogg.se/
Postat av: Josse

Najs, det måste man se!

2010-03-12 @ 21:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0