Liten motivations-boost

Varför inte det tredje inlägget samma dag? Jag tycker det låter hur bra som helst.

Sitter och är otroligt pepp, efter att ha sett en enormt bra film, True Women. (Hittade tyvärr ingen bra länk att visa er) Den handlade om starka kvinnor i 1800-talets Amerika, med stridigheterna med indianer, mexikanare och det amerikanska inbördeskriget. Det är samma område som vi pratar om på historian i skolan nu också, jag tycker det är riktigt intressant! Väldigt väldigt bra film, mycket starka känslor och personligheter.

Dessutom har jag The World's Greatest i mina öron, den låten får mig att tro att jag är oövervinnlig, och jag behöver verkligen lite sådan känsla nu. Det går fort fram nu men det är mycket som ska fixas och klaras av. Närmast har jag en matte E-komplettering (Kan ni förstå att jag har chansen att få MVG i matte E?! Det är ju hur bra som helst! Just nu känner jag att jag ska satsa) och det evigt pågående projektarbetet. Trodde att jag var i princip klar, men det har dykt upp nya problem. Här ska det inte gå som en dans, inte.

Nu: Sova och ladda Vasalopp.

The World's Greatest - här med the Band, på Spotify!

If anybody asks u who I am
Just stand up tall look 'em in the Face and say

I'm that star up in the sky
I'm that mountain peak up high
Hey, I made it
I'm the worlds greatest
And I'm that little bit of hope
When my backs against the ropes
I can feel it
I'm the worlds greatest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0