Klänningar

Har noll studiemotivation. Verkligen noll. Eller, de flesta ämnena går bra att plugga men just biologi och bakterier var helt omöjligt idag. Så istället tänkte jag blogga lite. Jag har suttit och funderat på vad jag ska ha för studentklänning. Någon som har något bra tips om en sida där jag kan hitta lite inspiration? Är inte direkt sugen på något helt stereotypt från H&M eller Gina.


Skolavslutningsklänningarna i ettan och i tvåan. Notera håret, vad det växte på ett år! Nu är det längre än det må ni tro.

Kommentarer
Postat av: karla

den rödblåvita hade ju passat jättefint som studentklänning, fast kanske inte så roligt att ha en klänning man redan har haft...:/

2010-03-15 @ 19:02:42
URL: http://togepi.blogg.se/
Postat av: alexandra

Hej sofia =) båda klänningarna är jättefina verkligen! :-)



men iaf, jag hittade min klänning på Butik M, de hade jättemånga fina klänningar i olika färger och former :-) så gå in där och kika! (vet iofs inte hur de har det där nu, men där är det ju lite unikt också) :)

2010-03-16 @ 12:49:56
Postat av: A

fina!

2010-03-16 @ 13:08:01
URL: http://annnaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0