Es ist Unser in der luft

Mamma och pappa sa precis "es ist Unser in den luft" innan de begav sig med bilen ner till Skåneland för att fira födelsedag, ett kalas som skulle vara barnfritt så jag stannar väl snällt hemma. Klarar mig rätt bra med Vinterstudio, semla, brownie och annat gott som mamma köpt som grillade revben, lösgodis och dip med grönsaksstavar. Jag försöker kurera mig helt enkelt!

Har varit väldigt nergången pga min förkylning i veckan men har kämpat mig igenom skolan ändå, har antagligen gjort mitt sista fysik-prov på gymnasiet och man märker att sak efter sak trappas av, i onsdags var det för övrigt 100 dagar kvar till studenten.

Här kommer en bild som Elina tog på mig i januari, jag glittrar med ögonen och försöker se snäll ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0