En tokig sång

Tänkte först skriva i rubriken att det varit "en vanlig dag", men kom sedan på att nej, vanlig är långt ifrån vad den har varit. Jag, Sanna och Therése har suttit inlåsta på en toalett i en kvart, sprungit genom biblioteket och irrat runt i allmänhet. Allt på grund av "ett par glömda papper"...

Hur som helst, i övrigt har jag hunnit med att:
- Få mig en baldejt. Ska jag avslöja vem? Nä, mycket roligare om jag drar ut på det ;)
- Se klart filmen Dansar Med Vargar på historian, den var faktiskt bra.
- Skriva kemiförhör med tillhörande bok och gruppdiskussion, och vi fick ta hem förhöret hem. Känns som en hemtenta.
- Fixat mig ledig imorgon, i och för sig ska jag, Sanna och Therése in till Linnéuniversitetet en sväng men ändå!



Lika galen som bilden, så galen var dagen! Kommer aldrig att kunna lugna ner mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Välkommen till Linnéuniversitetet - The place to be! Tyvärr beger ni er till fel stad (antar jag) :P

2010-03-09 @ 17:57:03
URL: http://malin90w.blogg.se/
Postat av: victoria

OCH VEM VARRE (SOM KASTA) SOM FIXADE DIN BALDEJT?! veeeeeem var det som sa till ** att sofia har ingen att gå med, och vem sa till dig att ** inte hade någon att gå med?!

jag ska bli hallik! hallick? PIMP!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0