Bollar i luften

Det känns precis som att det är något som jag har glömt att göra och den känslan har jag haft sen igårkväll när jag kom hem från Linköping. Hur skumt som helst ju! Och ganska störande också. Har mycket bollar i luften nu så det skulle inte förvåna mig om jag missat något. För övrigt fungerar inte internet på vår vanliga dator så jag fick placera mig vid mammas bärbara.

Dagen som kommer idag kommer bestå av dusch, flöjtspelande, lunch i skolan (om Sanna får bestämma) och flöjtlektion på det, sedan lite projekt eller TV eller nåt på eftermiddagen och så rundar vi av med box på kvällen. Det sista lockar mest av allt om jag ska vara ärligt. Men det är väl lika bra att ta en sak i taget, så nu: dusch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0