3 dl smoothie förtäres

Nu sitter jag i myskläder och dricker en smoothie på björnbär, hallon, mjölk och lite filmjölk (hade ingen yoghurt hemma så jag bestämde att det gick lika bra). Laddar upp för att hämta upp Sanna och sedan gå en promenad med henne. Var tänkt att jag skulle promenera med Sanna och Sofia igår men jag var aningen skärrad efter gårdagens händelser så jag la ner det projektet och satt och mös i soffan istället. Första planen var att jag skulle på Jens 20årsparty i Växjö men den planen la jag ner redan tidigare på dagen efter fredagens upplevelser.

Som ni hör har jag uppenbarligen varit med om konstiga saker och dem berättar jag om ikväll, när jag kommit hem efter en fin promenad.

Ta hand om er och era nära och kära, ni vet aldrig vad som händer! (Nej, inget hemskt har hänt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0