Vågen

Idag skrev jag mitt sista prov på gymnasiet. Förhoppningsvis...
Hur känns det? Jadu, som nyförälskelse, sommarlov, vinst, bakåtvolt, pariserhjul, efterrätt och alla andra lyckliga känslor som man kan känna. Dessutom tog Therése körkort idag, grattis tjejen! :)

Kvällen har jag spenderat hemma hos Sara med Emil och Sanna, vi såg en tysk film - Die Welle (vågen)
- och den var faktiskt riktigt bra. Dock var den så otroligt deprimerande och man kände mest att det går utför med mänskligheten och att vi är rätt hemska allihopa. Menmen, det var ju den vanliga dosen av våld och sex som det ska vara i LG:s filmer.

Nu ska jag sova för imorgon 07.30 kommer en fönsterputsare till mitt hus. Jag vill inte bli väckt av att okända människor är i mitt rum och putsar fönster. Så jag borde nog sova. Bal imorgon dessutom!

Kommentarer
Postat av: Hampus Eskilsson

Bal : ) Schysst : D



Hoppas du får det kanonkul : )

2010-06-04 @ 16:02:53
URL: http://klockrenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0