Lördagen efter the night of nights

I torsdags var det bal, och det kommer självklart få ett helt eget inlägg! Om du inte kan hålla dig tills det kommer upp så har jag lagt ut mina bästa bilder på facebook. Ni som inte har facebook får skylla er själva för att ni inte skaffat det, hur coola ni än känner er som går mot strömmen.

Igår var jag på Allbo lärcenters avslutning i kyrkan (gött efter 4 timmars sömn efter en fin festnatt) och spelade med Therése och Sara + elever från Allbo. Det var väldigt fint och stämningsfullt. När jag nästan inte kunde hålla mig för tårar vid detta, hur ska det gå på studenten? Jisses. Dessutom gick jag till frisören och klippte av 2 dm hår. Japp, 20 centimeter. Hur skönt? Fantastiskt. Helt fenomenalt. Bild längst ner i inlägget!

Idag har jag varit på introduktion för mitt sommarjobb - jag fick det igår! I tisdags hörde jag av dem för första gången och nu vet jag att jag kommer spendera helgerna denna sommaren i Röda Huset i Strömbergshyttan. Jag kommer sälja designkläder, designskor, souvenirer, mat, och så ska jag även hjälpa till att sköta deras vandrarhem. Det mesta är danskt och det beror på att Bente och Claus som jag jobbar med är danskar, helt enkelt. Idag var det jättetrevligt och bra så om ni vill hälsa på mig i sommar så är det delvis där ni hittar mig!

Nu ska jag ut på promenad i sommaren med Sanna. Vi har inte träffats på över ett dygn och behöver prata av oss.



Såhär mycket hår är det kvar...

Kommentarer
Postat av: Bror1

Tips: Vattenfast mascara... ;-)

2010-06-05 @ 18:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0