Jag behöver er hjälp

Ja, precis som rubriken säger, så behöver jag en insats från er, mina kära bloggläsare och vänner. Som ni kanske förstått har jag ett sommarjobb i Röda Huset och det är ett kanonjobb där jag får vara servitris, expedit, städerska, diskplockare, kläd/skorådgivare m.m. Jag får också en lön som inte är alls så dum. Dock fick jag idag ett mail av Posten som nu hade hittat att de visst hade en sommartjänst till mig, trots att jag fått ett besked med ett nej tidigare i vår. Jag svarade Posten att jag tyvärr inte kunde arbeta hos dem i sommar då jag redan har ett jobb. Lönen på Posten är lite fetare än i Röda Huset men jobbet på Posten är kvällstid och bra mycket tråkigare...

Det jag behöver er hjälp med är att ni ska stötta mig och säga att jag tog rätt beslut. Snälla, det vore skönt att höra.

Jag har ont i min rygg igen, den låste sig igår och sen har den bråkat sen dess. Det var dens fel att jag inte sprang på ett halvår för två år sedan. Det värsta just nu är att jag inte kan ligga ner utan att ha ont => problem med att somna. Gött!

Hur som helst så är det sol och midsommar på fredag och jag mår fantastiskt bra när allt kommer omkring :)

Kommentarer
Postat av: krissi

helt rätt vännen (: posten är för töntar ;) <3

2010-06-25 @ 00:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0