Årets varmaste dag?

Jag målar just nu mina möbler för vad jag tror är sista gången. De ska med i släpet upp till Linköping på måndag när mitt första flyttlass går. Dock flyttar jag inte upp mig själv förrän den 16e augusti så dit har jag lite tid kvar. 1½ månad... hjälp! Hur som helst är det så varmt i solen att jag måste in i skuggan och vila och dricka vatten för att inte dö av värmeslag.

Dö av värmeslag ska jag försöka låta bli att göra i eftermiddag, när Emelie och jag har bestämt oss för att vi ska ut och vandra. 12 km eller något sådant är rutten vi har inplanerad, och jag känner att det är makalöst smidigt att vi gör det på en dag som är så varm som den här. Men med många vattenflaskor ska vi nog klara av det också! Dessutom väntar ju ett dopp på oss när vi är framme.

Först ska jag iallafall måla klart det sista, laga lunch åt min bästa Philip som har lunchrast på Timmervägen idag istället för på jobbet och så ska jag scanna in klasskortet från studentdagen som hamnade i brevlådan idag. NV07 är för charmiga :)



Alla mina favoritjejer från gymnasiet. Just wanna be with you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0