Varför händer detta igen?

Jag skulle starta upp datorn när jag kom hem och självklart beter den sig allmänt skumt och vägrar starta. Min första tanke; projektarbetet! Tack och lov sparade jag det på ett USB-minne efter att jag jobbat 4 timmar med det i måndags, och det hör till ovanligheterna. Jag brukar inte spara så viktiga grejer på USB eftersom jag tänker "det händer aldrig mig". Så jag hoppas att datordoktorn (vanligtvis Lukas) kan göra något åt det som hänt den här gången. Den datorn är verkligen inte i form (nu sitter jag vid mammas bärbara).

Så istället för att mysa vid datorn har jag gett mig på något jag aldrig  gjort själv innan - jag försökte platta mitt hår. Mitt hår är väldigt mycket och inte direkt rakt, även om jag inte kan jämföra lockar med Sanna... Hur som helst är plattången jag har hemma fruktansvärt värdelös så mitt hår blev lite rakt här och var, men inte överallt. Jag tror jag ska införskaffa mig en plattång inom ett halvår, lite variering är ju kul. Känner att ett halvår var ett härligt och långsiktigt mål, haha.

Kvällsplaneringen ser ut som följer:
15.40 One Three Hill och äta
16.50 Köra till musikskolan
18.30 Komma hem från musikskolan, byta om
18.45 Köra iväg igen och yoga lite
20.00 Komma hem från yogan och klaga över datorn för Lukas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0