Våfflor, någon?

Jag sitter här på Fettisdagen och är jättesugen på våfflor. Vet inte om det går för sig riktigt. Istället blir det nog pasta och bacon lite senare, innan träningen. Ska träna fort och hem och duscha fort så att jag inte missar skidskyttet ikväll, missade Kallas guldlopp igår för att jag tränade så jag tjurade lite för det. Kan man adoptera Marcus Hellner förresten? Han är så söt, hihi.

Imorgon verkar det som att vi ska hem till Foppa, han var hemma hos Sanna med oss i klassen förra veckan. Vad gör man när man inte har fysik i skolan? Då pluggar man på kvällarna, såklart. Nä, men ärligt, vi har lite panik för NP i Fysik B är om två veckor nu. Inte riktigt stabilt för oss, som inte har någon fysiklärare alls. Får se. Hoppas det inte krockar med för mycket OS-sändningar. Ja, det är mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0