Planera eller dö

Jag planerar väldigt ofta allting för att ingenting ska glömmas och att jag ska hinna med allt, så ja, min planering för eftermiddagen och kvällen kommer här.

15.00
Värma plattången (gotta give it another try) och välja kläder/byta om.
15.10 Börja platta håret.
15.30 One Three Hill. Fasiken, jag är fast där i träsket.
16.30 Sminka mig och assistera pappa vid pannkaksgräddningen.
17.00 Äta pannkakor. (Jag har beställt dem till den tiden av pappa, haha)
17.20 Styra in kosen till Växjö, jag är tjejen med bilen ikväll så jag får väl citera Balladen om den kaxiga myran; "Undvik alkoholens yra, du blir stursk men kroppen loj!" (Särskilt om du ska köra bil.)

Någon gång under denna planering kommer dessutom Sanna ringa mig och kanske rubba min tidsplanering lite.

Hur som helst - i Växjö ska jag gå på bio med Sanna först (It's complicated) och sedan ska jag, Philip Carcamo och Simon Anderjon ut någonstans, för att fira Simons 18årsdag (igår)!



Mina charmanta favoritpojkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0