Idrott B är alltid seriöst och roligt

Vi har tjatat lite på Idrotts-M att vi ska få åka till Hanaslöv och åka pulka/snowracer/matta/andra åkdon och idag var vi där, vi som läser Idrott B i SP/TE/NV07. Fantastiskt roligt hade vi! Jag och Sofia slog oss rätt hårt i och för sig, men det var det värt! Ett bildregn kommer här!



Simon, Tim, Henke och Tomi myser



Sofia och Sanna myser också...



Min nya bakgrundsbild! Sofia, jag och Sanna testade olika sätt att få plats tre stycken på en snowracer och efter lite utvärdering blev det här bästa sättet. Zoomar dock inte in mitt ansikte, jag ser ut som ett barn på julafton, haha, det är fint visserligen, men nej.... Nej.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Naaw. Så fint! Det var värt smärtan! :D Pussy

2010-02-19 @ 16:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0