Helt knäppa bröder

Lukas lånade ett par byxor av mig (som egentligen är hans från början men det hör inte till) och när han använt dem klart så bad jag honom lägga in dem på mitt rum innan han åkte hem. Han åkte hem, och inga byxor på mitt rum inte, så jag gick runt och var lite tjurig på honom. Sen på kvällen när jag skulle sova hittade jag dem - under min kudde. Varför då? Jo, Lukas är knasig.

Jakob skulle posa framför ett vattenfall i somras. Allt ser bra ut om man tittar på bilden lite fort. Efter en stunds titt undrar man, vad har han på näsan?


Jo, en fluga. Hahahaha!


Kommentarer
Postat av: Hampus Eskilsson

Lukas.. ^^,

Upphör aldrig att förvåna : )

2010-02-02 @ 11:08:59
URL: http://klockrenen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0