Hej soleeeeen

På IdrottB-lektionen idag var det ishallen som gällde och sista halvan av lektionen så spelade vi match, i hockey eller bandy eller en blandning av det. Mitt lag var ett rent NV-lag som hette Hej soleeeen och det var jag, Sanna, Simon, Sarmad och Adrian. Vi mötte, ja, de hade nog inget namn, men det var Tomi, Tim, Henke, Amra och Sofia. Vi krossade! Jag började ösa in två mål och sen fortsatte Simon och Sanna målskyttet, hur kul som helst! Allt är kul när man vinner, haha.

Till lunch åt jag en tallrik ärtsoppa, en knäckemacka med ost och 6 pannkaks-hjärtan. Underbar blandning. Nu är det helg och det är galet skönt, jag har läget lite mer under kontroll nu. Tycker lite synd om Simon som fick höra allt mitt gnäll i bilen i onsdags kväll. Jaja, han överlever. Hej soleeeen! (Hej soleeen kommer från Simons sätt att göra solhälsningar på. Nu vet ni det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0