Fortfarande sportlov och det är awesome

Det är helt fantastiskt skönt med lite ledighet. Igår var jag hemma hela dagen och gjorde 4 timmar projektarbete. Jag är över 60 timmar nu! Tufftufftuff. (Sa jag att jag var ledig förresten? Vad sysslar jag med?) På kvällen kom Tina hem till vår TV-butik (mer om det senare) och vi kollade på OS tills vi blev jättejättetrötta och somnade.

Idag var det tänkt att jag och Tina skulle leka i snön och bygga snögrotta och åka pulka och sådär men det har blivit lite ändrade planer. Väderpresidenten hade bestämt att det skulle bli 8 plusgrader och försöker nu töa fram lite vår. Jag klagar inte! Dock är det galet blött ute så ingen snölek idag.

Philip, Stina & Sofia hemma hos Jens i onsdags. Jag är alltid lika charmerande glad. Hejdo!



Kommentarer
Postat av: victoria

men du är ta mig fan alltid lika snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0