Ett bra liv

Snart kommer...

... och hon ska då få provsmaka mitt bakverk från idag. (hemligt vad än så länge, eller inte för henne men för er andra.)

Sedan ska jag åka in till Växjö och hämta upp...

... och vi ska besöka Storgatan någon timme.

Efter det åker han och jag hem till...

... där även hans flickvän och min fantastiska vän...

... befinner sig.

Uppfattat? Där spenderas kvällen :) Dubbeldejt så att säga, förutom att min "dejt" är min bästa vän som redan har flickvän och som jag inte direkt planerar på att ta från honom. Och de där två korvätarna på bilderna är ju redan ett par så de behöver ju egentligen inte dejta. Hur som helst. Idag är det onsdag och sportlov och det är bra ett bra liv!

Kommentarer
Postat av: krissi

puss! <3 ..och tack för den bilden :P

2010-03-02 @ 23:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0