Lyckad kväll!

Igår var det SOF och Fortes utedisco och vi körde på en förfest hemma hos mig innan. Det var runt 20 pers i min etta men det gick kanonbra! (Om vi bortser från bokhyllan som välte halvvägs som Sofie fångade och om vi bortser från jacket i väggen...) Vi hade riktigt kul, det var folk från min klass, faddrar från min klass och så några av mina mysiga pojkar från B-klassen också. I morse roade jag mig åt att läsa kylskåpspoesin som skapades igår, man borde låta fulla människor syssla med sånt oftare, haha!

Trots att jag var nykter (är helt stört förkyld i halsen, kan knappt prata så jag skonade den igår) så lyckades jag stuka en fot. Gött jobb. Nu har jag varit på Coop och pantat alla burkar jag hittade i min lägenhet i morse och köpt godis för pengarna. Haha, så ska det va.

Nu blir det ett besök på Barnhemsgatan (Jakob & Elin) och sen ska Sofie komma hit och vi ska plugga och mysa och tjejsnacka. Helt galet, att man alltid behöver det där tjejsnacket. Slänger upp lite bilder från igårkväll med!



Folk! (Ja, det är bara killar i vår sektion...)



Pernilla, Erika och Gustaaaaaaaaav



Daniel, Staffan och Sofia



Jonas



Jag och Staffan



Jag, Staffan och Gustaaaaaaav
När kortet togs:
Jag: Varför skrattar Mikael åt oss? (Mikael fotograferade)
Staffan: Jag tror inte han skrattar åt dig iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0