Lite hej så länge med tjejer

Som ni såg träffade jag gänget i lördags kväll. Igår var Tina här och vi fixade båda lite inför våra flytter, hon sticker till Oslo samtidigt som jag till Linköping.

Idag var Victoria här och vi kikade på High School Musical, alla tre filmerna. Vi gillar att nörda oss med dem! Jag menar, tittar man på Grease är det kult men HSM är töntigt? I så fall är vi mer än gärna töntiga!

I morgon ska Emelie och Josse titta in och jag ska klippa mig och packa klart, för på torsdag åker jag och mamma upp till Linköping med massa grejer. Så jag säger hej så länge till många fina flickor nu i dagarna. Lätt att bli lite sentimental när man promenerar genom Alvesta och ser huset som man lärt sig allt i och vuxit upp i och veta att man bara bor där i 5 dagar till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0