Hejdå håret

Jag har klippt av en massa hår, igen. Så nu på två månader har jag gjort mig av med 35 cm hår. Det är ganska mycket... Känns tomt nu men hoppas jag kommer gilla det. I annat fall så växer det ju ut igen!

Så nu har jag börjat med mitt sista projekt vilket är att packa klart, för i morgon åker jag och mamma upp till Linköping med en massa saker. Packade mina skor igår, och jag har alltid intalat mig att jag inte är en sån tjej som har en massa skor, ändå blev det en hel flyttkartong full... Så gick det med de höga tankarna om mig själv!

Här kommer två bilder på håret så länge, galet kort för att vara jag!

(Jämför med bilden i föregående inlägg, så ser ni hur mycket jag klippt!)




Kommentarer
Postat av: Elina

Sofia, det är uuuuursnyggt!!! mamma håller med. :D

2010-08-11 @ 14:22:13
Postat av: Moa

Snyggigt! :)

2010-08-11 @ 20:07:15
URL: http://johannawahlman.blogg.se/
Postat av: Lise

Ja jisses, det var kort! Men oo så snyggt!!!

(..och jag klippte lugg igår xD)

2010-08-12 @ 22:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0