Hej

Nu tänkte jag sticka och handla men regnet öser ner utanför mitt fönster här i Linköping så jag skjuter den planen framåt lite. Jag har nämligen min första lediga kväll på 8 dagar vilket jag firar med att handla lite. Är i mitten påväg mot slutet av Nolle-P, vilket har varit det sjukaste jag har varit med om hittills i mitt liv, tror jag. Och det menar jag på ett positivt sätt.

Jag har aldrig ätit så lite, sovit så lite och druckit så mycket så många dagar i rad. Helt galet. Aldrig pluggat så mycket men heller aldrig tyckt matte varit så roligt. Så därför tänker jag strax sticka och handla och sedan hugga in på våra hemuppgifter i matten. Det är inte bara det att vi festar hela nätterna, vi pluggar 8-17 varje dag. No lie.

Mitt liv börjar om här och nu och jag gillar det.

Jag slutar inte blogga riktigt än, har ju lovat bilder från lägenheten. Men det kan dröja ytterligare veckor. Puss på er, jag saknar er hemma lite också faktiskt! (Sanna, jag har hittat en till som börjar asgarva så fort man säger 29 maj :D)



Mitt hår är fortfarande kort. Konstigt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Man hinner allt man vill ;)

Jag måste se NileCity så att jag också fattar 29:e maj ;) =)

2010-08-25 @ 19:39:33
URL: http://pernillapetersson.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahaha åh 29 maj! Jag saknar dig här hemma förstår du! :)

2010-08-26 @ 10:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0