Bilder från Nolle-P


Har inte tagit mycket bilder alls under dessa veckor utan låtit andra människor stå för den insatsen men några kommer här ändå!



Min ylle(filt)slips som jag har burit varje dag dygnet runt. De som inte burit slips har fått kabellås runt halsen istället. True story.



Vi blev medlemmar i Sveriges ingenjörer och fick finfina tygmärken.



Mitt kylskåp har fin poesi. Som passar kanonbra när vi går runt 250 Nollan i slips. Slipsorgie. Mmm.



Igår var det München Hoben, tysk ölfestival. Öl i sejdel var det som gällde, jag har aldrig druckit så mycket öl förut! Vilket iofs inte säger så mycket då jag inte hade druckit en öl innan jag flyttade till Linköping. Men ändå. Det var en extremt rolig kväll!



Min Nolleslips blev uppäten lite. Men man måste ha kvar den ändå. Det är tradition att faddrarna äter slipsarna på Hoben och sköljer ner dem med öl. Another true story!

Jag mår så himla bra, mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0