All good things come to an end

Jag slutar blogga inom en månad.

Om jag ska ha en blogg och hålla den vid liv vill jag göra det helhjärtat och det känns inte som att den varit med mig riktigt ordentligt den sista tiden. Det har känts mer som ett måste än något jag gör för min skull, det här med bloggen. Så jag ser det som ett naturligt avslut när jag flyttar till Linköping. Bloggen är en Alvesta-grej. En Alvesta gymnasium-grej, till och med. Det är tack vare gymnasiet bloggen startades och de roligaste inläggen bygger också på händelser därifrån.

Oroa er inte, bloggen kommer alltid att ligga kvar här på sin plattform så att ni och jag (jag vet att jag kommer att göra det) kan gå in och läsa vad för hyss vi hittade på i september 2008, till exempel.

Ikväll blir det The Ark i Växjö. The Ark är ett av mina sex stora val (The Beatles, Bon Jovi, Queen, The Ark, Michael Jackson, Håkan Hellström) så det ska bli fint att se dem live kan man ju uttrycka det lite milt.



En random solbränd bild.

Kommentarer
Postat av: Elin

men Sofia, du tror inte att du kommer att ha massvis att skriva om när du börjat plugga då? Kanske inte tid att skriva i Nolle-p, men...

2010-08-06 @ 15:59:24
Postat av: Sofia

Jo Elin, jag har alltid saker att skriva om, eller något att dela med mig av. Men det är en fråga om vilja och om jag vill fortsätta dela med mig av hela mitt liv på internet eller om jag helt enkelt ska bli privat...

2010-08-07 @ 16:20:03
URL: http://diesofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0