Tema hår

Som ni säkert vet, många av er, har jag sparat ut en massa hår till balen. Nu är mitt hår jättelångt. Så mellan balen och studenten sen så åker säkert en decimeter.

Sedan färgade jag in en massa blonda slingor för ungefär ett år sen som jag funderar över nu. Jag tänker inte färga om mitt hår, utan låta det växa som det vill i den färg och takt det känner för. Dock hade det varit spännande att se hur jag sett ut i mitt mörka hår om jag inte haft det färgat och/eller solblekt.

En mörkbrun Sofia, hade det varit något tros?



En mörk hårslinga, min naturliga ej solblekta eller färgade färg, och en blond färgad slinga. Ganska snygga naglar för att vara jag, de tycker jag att ni bör notera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0