Sommarkänslor

Jag bakar fyllda baguetter, degen jäser just nu så jag passar på att skriva lite.

Satt och tänkte på sommaren och blev väldigt glad när jag kom på att det är fotbolls-VM om bara 2 månader. Hur bra är inte det? Förra gången det var fotbolls-VM var jag på konfaläger i Blekinge. Jag tror att ni som varit med om det kan förstå hur kul det var - alla har vi varit på något läger, bara över en helg sådär. Vi var där i en månad. En månad, 41 ungdomar och kanske 7 ledare. Vi blev så fantastiskt tighta och jag delar relationer med många, många därifrån fortfarande. Det är fortfarande mitt finaste minne någonsin.



Marcus och Anders, två av ledarna ser smått deprimerade ut när Sverige åkte ur VM.



Sommar på Sjöarp 2006.

Kommentarer
Postat av: Lise

minnen :D så himla underbart <33

det är för tusan snart FYRA år sen!! jisses :o

men tiomila ;)

2010-04-11 @ 16:46:48
Postat av: Sofia

Fin bränna du har!

2010-04-12 @ 11:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0