Problem med mitt hjärtebarn

Min flöjt är i stort behov av renovering men här hemifrån får jag ingen förståelse alls för mitt stora problem - skicka iväg nu eller vänta till efter avslutad termin.

Självklart vill jag ha min flöjt fin, ren, hel och vällåtande (är det ens ett ord?) på stipendiekonserten i början av juni vilken är min sista konsert på musikskolan någonsin. Vill inte ens tänka på det, så sorgligt det är. Hur som helst, så känns det dumt att skicka iväg flöjten på snabbrenovering nu (de hinner inte fixa allt som måste fixas på såhär kort tid utan bara det "akuta") för att sedan skicka iväg den igen till sommaren. Usch, jag gillar inte att behöva fatta beslut. Ska dock se om Susanne och Jiri kan bygga lite på den så att den håller terminen ut i alla fall.

Nu ska jag ut i skogen lite för att se om det kan ge mig lite ro i sinnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0