"Mardröm"

Nu ska jag strax gå till sängs, men först ska jag berätta om min mardröm jag hade i natt. Jag drömde att det var min baldag och att jag satt hemma iförd klänning och allt, redo att åka. Men så slog det mig att jag hade glömt att gå till frisören för att fixa balfrisyren! Jag fick panik, jag hade nämligen missat tiden med 1½ timme och då var det inget att göra. Så mamma och jag beställe en taxi för att åka in till Växjö och göra frisyren på någon drop-in-salong. När taxin kom så visade det sig vara en hästdroska och jag blev riktigt panikslagen. Det värsta var att jag tänkte "har jag stått ut med att låta mitt hår växa ut såhär långt och vara ivägen till ingen nytta?".

Sen vaknade jag. Och nu mår jag ganska bra, för om det är detta som är mardrömmar som får mig panikartad över vad som händer i mitt liv, då måste man må rätt bra va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0