I mossans värld

Sitter och lyssnar på Cool Rider blandat med Jag Är Ett Svart Litet Regnmoln. Den senare är himla söt, ärligt talat!

Tänkte skriva att jag var ute och sprang i skogen i tisdags för första gången sen slutet av oktober nångång, när det var Smålandskavlen. Det var så galet härligt! Har verkligen saknat det märker jag nu. Dessutom var det glädjande att jag inte var så otränad som jag trodde efter vintern. Har ju åkt en hel del längdskidor och dessutom tränat box, styrkegympa och två idrottspass i skolan varje vecka. Det kan bli en rolig säsong det här! Ska se om jag ska springa någon av påsktävlingarna i Blekinge i helgen.

Egentligen borde jag ta tag i min kemiläxa och min historialäxa men det känns inte så lockande, jag menar, jag har två lektioner kvar och sen är det faktiskt påsklov. Då har man massor av tid att plugga igen det man missat! Vilket med största sannolikhet inte kommer att hända, men ändå.

I eftermiddag kommer Foppa tillbaka till skolan för att berätta för oss hur våra nationella prov i Fysik B gick. Jag är rädd.

Måste förresten avsluta med PD:s underbara berättelse från igår.

PD: Ja, en gång så hade jag lagt ner en banan i min väska och glömt den där. Sen när jag tog upp den efter alldeles för lång tid så hade den börjat fräta på min allra finaste mossbok! Jag blev helt förskräckt!

Kommentarer
Postat av: Annie

Skit vad man saknar Alvesta Gymnasium!

2010-04-01 @ 10:35:47
URL: http://annieroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0