Godnatt.

Alltså, jag hade ett jättebra blogginlägg på gång. Verkligen, bra var det. Suck. Hur som helst är det inte kvar i mitt medvetande längre och jag är allmänt trött och längtar efter min lilla säng. Jag är en person som sover väldigt mycket och att jag dessutom har tränat 3 gånger de senaste 2 dagarna gör mig ännu tröttare. Sedan pratar jag i sömnen också vilket Sarmad kallade en sjukdom när han redovisade igår. Har alltid undrat vad som varit felet med mig. Nu vet jag. (Alla som någon gång spenderat bara en enda natt i samma rum som jag har hört mitt babbel. Och samma sak gäller dagtid. Det där med babblet. Det kommer bli tyst här hemma när jag flyttar. Okej, parantesen spårar ur.)

Jag gillar inte han den där Cooper som har ett test. Han är så otrevlig.

Kommentarer
Postat av: Lise

- sofia ska du verkligen sova på golvet? det är ganska äckligt där..

- äh, jag har sovit på värre ställen!



<333 jag gillar ditt sömnpratande :D

2010-04-18 @ 13:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0