Ensam alone allena solo

Var är alla människor?!

Ja, visst, Sanna och Sara är i Tyskland med några av mina SP-vänner, och Therése är sjuk. Visst, absolut. Men resten av hela skolan? Jag var helt själv i matsalen. Jag och 6 mattanter. Det känns som att jag har missat någon officiell skolkdag! Jaja, tur att min kusin Simon har piggat upp mig lite med några roliga sms och att Sanna och Sofia verkar ordna en dejt med en australiensare åt mig som de träffat i Tyskland (hahaha). Vi får se hur dagen slutar. Nu ska jag se om jag hittar en rolig bild på mitt inlogg i skolan som jag kan dela med mig av.



Jag och en mansbyst i Aneboda, första veckan i ettan på gymnasiet. Snyggt att jag glömt att min hand kanske också skulle vara i färg. Nu ser ju den död ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0