Cause you are lovely

Idag har jag varit ganska produktiv faktiskt. Eller, jag vet inte om det är så produktivt att handla en studentklänning men jag har ju fått saker gjorda i alla fall! Så som att...

• Handla studentklänning, kavaj till ev. oväder på student och vattenfast mascara (lipdrottningen har talat)
• Fixa klart min projektredovisning, halv nio på onsdag är det jag som är huvudpersonen i Parlamentet!
• Skriva det sista på planeringen till min och Sannas idrottslektion på torsdag.
• Scannat in 13 fina bilder åt Tina som hon har målat.
• Tränat box med Sanna, Sofia och Tina för sista gången i vår.
• Haft flöjtlektion.

Trots denna fina rad med saker har dagen känts lite sådär, seg, tråkig, meningslös, ja, ni vet. Inget som riktigt stämmer. Det blir nog bättre av att sova...



En liten bild från igår, hej och hå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0