Baka baka...

...liten kaka. Idag har jag och mamma bakat inför lördag. Det blev vetebröd, nomnom!



Bild från våren för två år sedan.

Imorgon börjar mitt påsklov på riktigt och jag har några små planer för vad som komma skall:
• Göra klart Fysik B-kompletteringen jag påbörjade idag.
• Shoppa i Växjö med mamma, balskor är prio ett och sen hittar jag säkert en massa annat trevligt.
• Läsa en till bok (har redan läst ut en på detta lov som inte ens börjat)
• Läsa Biologi B (för då blir PD glad och jag smart)
• Få besök från Linköping av Lukas och Sanna
• Fira mormor och morfars 55åriga bröllopsdag
• Träna lite, typ imorgon och onsdag iallafall
• Sakna Sanna som är i Frankrike och åker skidor
• Tämja min piccolaflöjt

Sounds like a good plan to me.
Ni som har påsklov nu - vad har ni för planer? :)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hur gick det med ert Fysik B-prov? Var han gladare på er än på oss? ;)

2010-04-05 @ 22:40:17
Postat av: Alexandra

fy på dig Sofia :-) du skulle ha føljt med! :-) hoppas du hade det bra i skogen iaf! :-)



btw, sjukt smarriga bullar!

2010-04-06 @ 09:38:55
Postat av: sofia

Piccolaflöjt!?

2010-04-06 @ 16:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0