Snurra du min värld

Idag är det tisdag. Då har jag sovmorgon och börjar inte förrän tjugo i tio. Vad händer? Jo, jag vaknar kvart över sju och går upp. Sen bäst som jag sitter och äter frukost börjar jag fundera på vad jag egentligen håller på med, jag skulle ju inte gå upp än på någon timme. Därför gör jag det jag tänkte göra ändå - jag pluggar lite körkortsteori. Men nu är jag klar med det också, nu kommer jag inte längre. Det är mer än en timme tills jag börjar. Jag skulle ju kunna göra lite matte. Eller projektarbete, fast jag förstår inte riktigt allt det där med loggboken som står skrivet på FC nu.

Vilka problem jag har.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gör lite projektarbete, det kan man aldrig göra för lite av :)

2009-09-22 @ 09:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0